PC/ GAME

Hry – Tanoth – čast 2

O Tanoth jsem již psal. Tato hra je opravdu velká, proto jsem se rozhodl již v prvním článku o rozdělení na více částí a ponechat si nadhled na tuto hru. Možnost hrát tuto hru delší čas a přitom být stále v dění je velice příjemná. Ti, kteří hru prozatím nehrají asi nechápou co se v tuto chvíli snažím sdělit. K tomuto vysvětlení skvěle poslouží část druhá.

Propracovanost hry se projevuje v postupně se zvyšujících cenách různých atributů postavy, což zvyšuje náročnost celé této hry. tanoth-2-1a V položce postava během jisté doby přibude malý obdélníček s prázdným prostorem. Po kliknutí se vám zobrazí možnost vybrat si společníka. Mě tato možnost velice potěšila – již z toho důvodu, že vyřešila otázku, co s brněním ,které mě stálo dost úspor i krvavé kameny, které se ve hře povětšinou kupují. Jediné co mi přijde trochu škoda je, že atributy postavy společníka nejdou ovlivnit ničím jiným než volbou zbrani nebo postupným propracováním. Další výtku bych měl i k tomu, že není přesně vidět k čemu by tato postava pomáhala. Do příště se budu snažit zjistit více.

tanoth-2-2 Pro tentokrát se zmíním o trochu jiné komunikaci, která je v celku důležitá  proto, aby jste nezapomněli na to, že hru hrajete a vám sem tam přijde mail s tím, že vás někdo napad. Pokud boj vyhrajete a to je dost pravděpodobné, dostáváte peníze a body pověsti aniž by jste museli „kliknout“ prstem. Při volbě protivníka doporučuji místo jednoduché varianty „boj“ zalistovat v síni slávy a zvolit nějakého z protivníků, který bude více rovnocennější a váš boj nebude předem prohraný či vyhraný. Naproti tomu dobrodružství je důležité volit s ohledem na to, co je pro vás potřebné. Tím mám na mysli konkrétně správný poměr peněz a zkušeností. Poslední atribut čas bych ani moc neřešil. Já osobně doporučuji volit úkoly, které vycházejí za hodně peněz a málo zkušeností, povětšinou na úkor času. Elegantním řešením problému dlouhého času je pořídit si některé to zvířátko z nabídky stáje. Další činnost, která nevyžaduje moc námahy na sledování hry, je práce. Zvlášť když zvolíte možnost 12 h. Již v minulém článku jsem se o této činnosti zmínil jako o záchraně, kdy nechcete trávit hrou čas a přesto postupovat. Během postupování úrovně po úrovni zjistíte, že je to i velice chytrá volba jak získat peníze na zvýšení různých atributů či samotnému zlepšení výzbroje. Pro ty, kteří prozatím nechápou proč trochu polopatě- za práci dostanete pouze peníze. Vaše úroveň nestoupá a to se hodí v náhodných bojích.

tanoth-2-3 Dále se pozastavíme u kupce a alchymisty. Přece jen – u nich zůstane velká část výdělku ve hře. Jediné co mě trochu rmoutí je, že položky zůstávají dosti stereotypní mnohdy s nepatrným rozdílem atributů. Tato negativní skutečnost je nejhorší z podání kupce, kde je dobré mít vždy našetřený větší obnos , nějaké ty krvavé kameny v záloze a obrnit se trpělivostí. V obchodě alchymisty ba naopak někdy potěší takový lektvar inteligence, síly nebo šikovnosti. Né jednou mi byly tyto lektvary nápomocny v boji na jednotlivých podlažích bludiště. Ale o tom až později. Co už se moc nemění je nabídka run, to chce zase trochu té trpělivosti.
tanoth-2-5 Na chvíli se pro změnu stavíme do stájí a to hlavně pro ty, co mají chuť trochu utrácet v on-line hrách. Kůň, který stojí 500 zlatých (dále jen ZL) a 1 krvavý kámen (dále jen KK) vám přidá 25% rychlosti v plnění vašich úkolů, to je myslím velmi solidní nabídka pro ty, kteří nechtějí investovat. Pro ty ostatní se naskytá možnost pekelného koně, kde 1000 ZL je pohoda, ale na 35 KK je již potřeba malé investice, ať už časové nebo finanční, pro 50%-ní zvýšení rychlosti. Ti, kteří nejsou lakomí a vlastně dovolují takovýmto hrám žít by měli dopředu pouvažovat nad variantou létajícího draka – zde 2000 ZL je zase sranda, ale 100 KK je pak už řádná investice, ale 100% nasazení vám tuto hru velice zpříjemní.

Pro tentokrát ukončím článek největším napětím a tím, co mě v tuto chvíli nejvíce láká se do této hry sem tam přihlásit, odpracovat si pár hodin a zlepšit atributy své postavy. Nebudu popírat, že je to i zlepšení a pozice kolem 10 000 na prvním serveru. Vím, že to není na vytahování, ale z tanoth-2-7 více jak 70 000 hráčů to je přece jen postup. Nebudu napínat a vrátím se zpět k tomu, co je lákadlem a to je výše zmíněné téma bludiště. Zatím jsem dosáhl podlaží 24 a mohu vám říct,že některé postavy dají opravdu zabrat. Takže pár rad nakonec- hodně peněz do atributů, doporučuji pracovat „hlídat je pohoda“ a sem tam splnit nějaký ten úkol a nepodcenit před bludištěm návštěvu alchymisty.

Někdo si možná řekne a co bratrstvo na to se zapomnělo? Ne, ne, chtěl sem tomu trochu dodat šťávu a ponechat si možnost uvodní trilogie. Proto vyzývám hráče na prvním serveru, kteří se chtějí vepsat do třetího článku – přihlaste se do našeho bratrstva pod trochu zamaskovaným názvem Zvlastny Styl a staňte se součástí dění.

  • Vybrané příspěvky
Autor
Petr Hruška (1986) – Narozen v Karlových Varech – CZE NOVINÁŘ: Foto / kamera – příležitostné psaní článků TECHNIK: El. / IT PODNIKATEL: Agentura HRU-SKA
Napište mi
×
Petr Hruška (1986) – Narozen v Karlových Varech – CZE NOVINÁŘ: Foto / kamera – příležitostné psaní článků TECHNIK: El. / IT PODNIKATEL: Agentura HRU-SKA

Comment here